Завдання для
учнів на час КАРАНТИНУ!!!
1 тиждень (16-20.03.2020)
Чарівні мої дівчата, на уроках
трудового навчання ви вже навчились виготовляти невеличкі вироби та прикрашати
їх аплікацією, створювати чудові брошки з фоамірану. Ви справжні майстрині і показуєте гарний
результат. На час карантину у вас є
прекрасна нагода більше часу приділити творчості. Бажаю успіхів!!!
Заключний етап виконання проекту
1.
Завершити виконання творчого проекту «Весняна брошка» (завершити
виготовлення виробів). ПРИГАДАЙТЕ
2.
У зошиті заповни таблицю, склавши план виконання технологічних операцій з
виготовлення виробу (власної брошки)
№п/п
|
Послідовність виконання роботи
|
Інструменти та матеріали які використовували
|
1
|
||
2
|
||
3
|
||
4
|
3. Створи ментальну карту: у зошиті або на форматі А-4 у формі буклета ; дай відповідь на запитання:
- Чи отримала ти виріб, який запланувала?
- Де цей виріб можна використати?
- Чи можна його продати?
- Які матеріали та інструменти використовувала для роботи.
Що таке БУКЛЕТ? Пригадали )
Зроби фото виконаної практичної роботи( виріб та ментальна карта) розмісти на віртуальній дошці ТВОРЧИЙ СВІТ.
ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте своє Прізвище та Ім'я. Під час роботи використай свій мобільний телефон або звернись за допомогою до батьків. Фото можна розмістити на дошці чи прислати на е-mail або показати на уроці, коли почнуться заняття після карантину (як більше подобається).
ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте своє Прізвище та Ім'я. Під час роботи використай свій мобільний телефон або звернись за допомогою до батьків. Фото можна розмістити на дошці чи прислати на е-mail або показати на уроці, коли почнуться заняття після карантину (як більше подобається).
2 тиждень (23-27.03.2020)
Завдання буде розміщене на цій
сторінці блогу в понеділок 23 березня.
3 тиждень (30.03.2020)
Завдання буде розміщене на цій
сторінці блогу в понеділок 30 березня.