Інформаційний кейс

МОН затверджені методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2021/2022 навчальному році:
Технології 10-11 клас

Екотренди сучасної екологічної освіти

Хэндбук (Handbook) сучасного уроку технологій

Доповнена реальність на заняттях з кулінарії в дистанційному трудовому навчанні

Ведення класного журналу


Навчальні програми факультатитів


"Проектування виробів в етностилі" 10-11класи

Інструктажі з охорони праці під час проведення занять з обслуговуючої праці ( додаток до листа МОН України від 16.06.2014р. № 1/9-319)

ІНСТРУКЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКЛАДАННЯТРУДОВОГО НАВЧАННЯ, КРЕСЛЕННЯ, ТЕХНОЛОГІЙ У 2018/2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Відділ методики викладання трудового навчання й технологій

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році
  Перелік навчальних програм з трудового навчання, технологій, креслення, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативного складника навчальних планів у 2018/2019 навчальному роцілиста МОН України №1/9-503 від 20.08.2018  )


Електронні версії підручників для 1, 5 та 10 класів – опубліковано!



10 корисних сайтйв для вчителів

Семінар практикум для вчителів обслуговуючої праці

І частина “Використання інноваційних технологій в процесі вивчення теми “Традиційна українська лялька””

Розв'язування інтерактивних вправ



ІІчастина “Впровадження технологічної компетентності на уроках трудового навчання”
Майстер-клас “Виготовлення різдвяного Янгела-оберега в чобітках”


Переглянути вправи можна за посиланням:Мої вправи або

Вебінар З Сергійом Дятленко

Виховні години


ПРОГРАМИ

Програми варіативних модулів, які дозволені до вивчення у 11 класі:

Рекомендації щодо календарного планування 2017-2018н.р.


МОН надало школам переліки програм і літератури

            

Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя

Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу