середа, 1 вересня 2021 р.

Освітній простір

      Новий освітній простір – це значуща складова сучасного освітнього середовища.



    Інтер’єр та облаштування класів формуються насамперед заради розвитку учнів. Добре облаштований простір коридорів, класу створює можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу. 



 Шкільна їдальня посідає одне з найважливіших місць серед приміщень школи. Це і місце для прийому їжі, і територія відпочинку, де мають панувати комфорт, позитивна атмосфера та повинні головувати санітарно-гігієнічні норми. Кольорова гама приміщення, якість меблів та їх зручне розташування, загальний дизайн приміщення, сучасне технічне обладнання - все це є запорукою створення справжньої зони комфорту в шкільному середовищі, гарантією збереження здоров’я дітей. Якісна їжа, естетика та раціональність дизайну шкільної їдальні позитивно впливає як на підвищення апетиту, покращення настрою школярів, так і на відновлення їх емоційних і фізичних сил, що збільшить учнівську працю.








     У старшій школі учні віддають перевагу легким прохолодним кольорам: теплі відтінки здаються їм надто “домашніми” та “дитячими”. Прохолодні кольори сприяють концентрації, мотивують до інтелектуальної діяльності. Підлітки також схвально ставляться до ахроматичних кольорів: білого, чорного, відтінків сірого.




      Основу оформлення в сучасній школі становлять роботи учнів. Втім, їх теж не можна експонувати безладно, накопичуючи різноманітні малюнки та вироби на всіх поверхнях стін та меблів. Для експозицій учнівських робіт слід виділити одну-дві стіни, облаштувавши їх відповідними стендами чи кріпленнями; для об’ємних робіт потрібна окрема полиця. Такі експозиції слід регулярно змінювати: виставляючи нові роботи, прибирати попередні.

Загалом рекомендується слідкувати, щоб плакати, таблиці, виставки вкривали не більше ніж половину площі стін, бажано – менше; і при цьому були добре впорядкованими.











Учні теж працюють над створенням освітнього простору.