Ми позбавляємо дітей майбутнього,
якщо продовжуємо вчити сьогодні так,
як вчили цьому вчора…
американський філософ,
психолог, реформатор освіти
Сучасний світ настільки динамічний, складний, енергетично насичений, тому від нас, освітян, він вимагає мобільності, потужності, миттєвої реакції на все нове. Освіта має бути на крок попереду від інших галузей. Держава визнає, що пріоритетним напрямом розвитку освіти в Україні є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, підвищення доступності якісної, конкурентоспроможної освіти відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства, підготовку людини до життєдіяльності в інформаційному просторі.19 грудня у Мирненській школі відбувся семінар-практикум для вчителів обслуговуючої праці на тему «Формування успішного освітнього середовища шляхом використання сучасних технологій навчання», який був проведений у формі воркшопу.
Воркшоп — це колективне навчальний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі динамічної групової роботи
Головна мета воркшопу — це отримання індивідуального вирішення конкретних завдань кожного його учасника.
І частина “Використання інноваційних технологій в процесі вивчення теми “Традиційна українська лялька”
1.Tagul – хмара в хмарі
Хмара може мати різну форму і кольорове рішення. Кожне слово хмари являє собою гіперпосилання для пошуку у Google.
Навіщо створювати хмари слів?
У будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню “хмар слів” зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними робити далі? Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?Кожен вчитель може додати до свого арсеналу вправ найрізноманітніші ідеї.
Види ляльок
При наведенні на них може з’являтися будь-який мультимедійний контент
За допомогою сервісу Thinglink можна створювати різні освітні матеріали.
LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.
Їх перелік можна знайти в посиланні, наведеному нижче: Вправи
ІІчастина “Впровадження технологічної компетентності на уроках трудового навчання”
Майстер-клас “Виготовлення різдвяного Янгела-оберега в чобітка
Всі матеріали воркшопа можна переглянути у блозі “Творча палітра. Майстерня рукотворів Наталії Похиль” -закладочки- для вчителя Інформаційний кейс та на сайті школи
2.ThingLink -це сервіс, що дозволяє створювати мультимедійні плакати, а іншими словами, «живі картинки», на які наносяться маркери.
При наведенні на них може з’являтися будь-який мультимедійний контент
За допомогою сервісу Thinglink можна створювати різні освітні матеріали.
3.Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps.
LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.
Їх перелік можна знайти в посиланні, наведеному нижче: Вправи
ІІчастина “Впровадження технологічної компетентності на уроках трудового навчання”
Майстер-клас “Виготовлення різдвяного Янгела-оберега в чобітка
Всі матеріали воркшопа можна переглянути у блозі “Творча палітра. Майстерня рукотворів Наталії Похиль” -закладочки- для вчителя Інформаційний кейс та на сайті школи